مطالب و مقالات

خدمات فرش

 ۱-در این قسمت بیشترین تاکید ما بر شستشوی فرش های نفیس شما بزرگواران می‌باشد. اگر شما دارای فرش نفیسی در هر شهری می باشید شستشوی فرش نفیس شما پس از مدتی استفاده طبیعی است؛ اما این کار یک کار بسیار تخصصی میباشد که از عهده هر قالیشویی (حتی در شهر تهران) بر نمی آید ؛لذا به احتمال قوی فرش نفیس شما پس از شستشو غیر تخصصی دچار آسیب جدی شده که حتی در بسیاری موارد این آسیب غیر قابل جبران می باشد.

۲- همچنین فرشهای نفیس شما پس از شستشو باید پرداخت دستی شوند؛یعنی استادکار این هنر (پرداخت دستی) بعد از شستشو فرش با این عمل سبب نرمی و لطافت اولیه فرش می شوند که اساتید این فن در شهر قم وجود دارند.

۳-دارکشی نیز یکی از مواردی است که بسیار حائز اهمیت است؛یعنی فرش شستشو شده به احتمال زیاد کمی از حالت اولیه خارج شده؛به این معنا که شاید فرش کمی کج یا چروک شود و حالت صافی اولیه را از دست داده باشد ؛لذا با عمل دارکشی،که عملی فنی می باشد، فرش صاف شده (مثل یک اتو کشی دقیق )وبه حالت اولیه باز میگردد. شما با سپردن فرش خود به گروه تولیدی فرش براعی و استفاده از مجرب ترین اساتید این هنر ، با اطمینان خاطر می توانید فرش خود را باز یابی نمایید . برای این کار از قسمت ارتباط مشتریان استفاده نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *